Emma Lillbäck ♥

Tjaaaaaa! :p
Idag var skolan sådär.. haha eller som vanligt ;) Vår klass är lite pratig.. haha Basse & Love.. herreguuuud!..
Efter skolan gick jag & Emma ner till grimbo. Nåra killar var där, typ Love, Basse, Lucas, NånJagInteVetVadHanHeter & Nåra till x) Vi pratade lite, juste Isak också men han gick typ direkt ? Vi gick iallafall med dom en bit.. Hahahahah basse; Du.. jag har aldrig sett den där förut kan jag får den ? :ö Knasig :) haha! Gick hem till Emma, gjorde inget speciellt. Loggade in på fb för ett tag sen, chattar lite med Love :) Men han ska dra nu. Meeeen.. hejdå på er :) ♥



JAG ÄLSKAR DENNA HÄSTEN SÅ JÄKLA MYCKET! ♥
saknar dig finaste :'(

Kommentarer

Berätta om mig

Vad heter du ? ♥
Kom ihåg mitt namn? ♥

E-postadress: (den kommer inte synas på bloggen ♥)

Vad heter din blogg?

Vad ville du skriva ?♥

Trackback
RSS 2.0