jag älskar dig isak

Tjaaaaaaabbbbaaaaa xD
hihi! imorse mötte jag julia och sen hade vi idrott. vi var inne och körde fotboll.. haha herregud första gången var det SJUKT ojämna lag..! Jag, julia, nickis , lucas melander & domminic typ.. sen vare klara , emma, isak, foppa, emil, max.. hahaha shiiit. sen bytte vi lag. då vart det väl lite jämnare ? ;) och sen var den lektionen slut. så jag gick och bytte om, slog isak lite innan förresten.. haha ;) nerrå! men sen hade vi typ lunch ? :s och sen svenska och så handledartid och sluT..! :D gick hem då. har träning ikväll :))) hejdåå :*

JAG ÄLSKAR DIG ISAK DAHLIN :*



kärlek - allt man behöver


Kommentarer

Berätta om mig

Vad heter du ? ♥
Kom ihåg mitt namn? ♥

E-postadress: (den kommer inte synas på bloggen ♥)

Vad heter din blogg?

Vad ville du skriva ?♥

Trackback
RSS 2.0