match imorse, centrum på dagen :D

Tjaaaaaa på er. Förlåt för att jag inte har bloggat ;/ Men har inte hunnit! Iallafall, imorse hade jag match, svår. Blev inkallad igår. Det var borta, mot Österåker tror jag? ;) Heheh. Vi vann med 4-1 eller nått sånt :) Spelade back & mittfält :) Efter matchen åkte vi hem och jag fixa mig lite & så drog vi till centrum. Köpte lite saker där, nåra tröjor..! Och ett nytt skal till mobilen! :p Har smsat med Isak♥ myycket idag (: Men helt plötsligt la mobilen av, så smsade från mammas, men raderade allt sen såklart.. Heheh,♥ sen hyrde vi filmer. Och såååååå.. lyssnar på musik nu! :D Ska kolla fb sen ska jag väl äta och smsaaaaaaa världensbästa :* HeeejdååÅ! :*


Min älskade ponny, jag saknar dig! Vill inte lämna dig.. men vet att jag kanske måste ,♥

Kommentarer

Berätta om mig

Vad heter du ? ♥
Kom ihåg mitt namn? ♥

E-postadress: (den kommer inte synas på bloggen ♥)

Vad heter din blogg?

Vad ville du skriva ?♥

Trackback
RSS 2.0