okeyyy...

Hej :) Vi typ gjorde ingenting speciellt. Efter det så gick jag hem. Jag & mamma åkte till stallet. Fixade Utter & Roxy ♥ Sen red vi, Utter snubbla så han har fyra sår på varje ben, inte så farligt! :) Jag red Roxy, vi skrittade bara. Utter har ju vart halt! ;/ Men sen travade jag på volten och sen tog vi in dom, fixade med hö, mat & sånt. Borstade lite, la på en salva på Utters ben och sen tecken på och så in i deras uteboxar.. :) Sen drog vi! Igår var jag trööööööött..! Därför skrev jag inte. Sitter och smsar med Isak nu ♥ och chattar med nåra också.. igår fick jag veta en grej.. det var ju gulligt!.. hehe men hejdå :*
ps. kommer inte kunna skriva på en vecka från & med på onsdag & till nästa onsdag. (nästa vecka)

Kommentarer

Berätta om mig

Vad heter du ? ♥
Kom ihåg mitt namn? ♥

E-postadress: (den kommer inte synas på bloggen ♥)

Vad heter din blogg?

Vad ville du skriva ?♥

Trackback
RSS 2.0